Przykładowe ćwiczenia dobre dla kobiet

Przykładowy plan treningowy dla dziewczyny może zawierać różne ćwiczenia, które kształtują całe ciało. W tym artykule znajdziesz kilka propozycji, które warto wykorzystać trenując regularnie. Pamiętaj jednak, że najlepsze efekty da trening z trenerem personalnym. Warto skorzystać z jego usług przynajmniej na początku swojej drogi z odchudzaniem i zdrowym trybem życia. Zapraszamy do lektury.

Przykładowy plan treningowy dla dziewczyny

Wiele przykładowych planów treningowych, możesz znaleźć na blogach tematycznych. Takie blogi są prowadzone często przez osoby, dla których sport i aktywność to pasja i posiadają na ten temat odpowiednią wiedzę. Ćwiczenia, które warto włączyć w swój plan treningowy to:

  • nożyce,
  • przysiady różnego rodzaju,
  • brzuszki proste i skośne,
  • rowerek,
  • deska,
  • pajacyki,
  • wymachy nóg,
  • wykroki,
  • trucht w miejscu,
  • krzesełko,
  • przysiady z wyskokiem,
  • przenoszenie nóg w klęku podpartym,
  • ćwiczenia z hantlami.

Do domowego treningu nie potrzeba wiele. Dla własnego komfortu warto jednak zaopatrzyć się w matę do ćwiczeń i dobre hantle. Warto również postawić na pływanie, które doskonale kształtuje ciało i odpręża.

Pływanie – włącz je w swój trening

Regularne pływanie ma wiele zalet. Wśród największych można wymienić:

  1. Wspomaganie układu odpornościowego,
  2. Dobry wpływ na stawy,
  3. Pobudzenie układu krążenia,
  4. Redukcja stresu,
  5. Poprawa kondycji,
  6. Poprawa wytrzymałości,
  7. Poprawa koordynacji ruchowej.

Regularne zajęcia na basenie sprawią, że Twoja sylwetka będzie coraz smuklejsza. Warto więc włączyć pływanie w swój plan treningowy. Już dwie wizyty w tygodniu na basenie sprawią, że po upływie kilku tygodni zauważysz wiele pozytywnych efektów. Nieważne jakim stylem pływasz, ta czynność zawsze przynosi korzyści.

Podsumowanie

Regularne ćwiczenia to jedna z podstaw zdrowego trybu życia. W internecie można znaleźć wiele przykładowych planów treningowych dla kobiet, chociaż na początku warto skorzystać z pomocy trenera personalnego. Pamiętaj, że rozgrzewka i rozciąganie są bardzo ważne, nie warto ich pomijać. Przykładowe ćwiczenia, które warto wykonywać to nożyce, przysiady, brzuszki, rowerek, deska, pajacyki, wymachy nóg, wykroki oraz ćwiczenia z hantlami i inne, które zostały wymienione wcześniej. Przyjemną formą skutecznego treningu jest także pływanie. Warto odwiedzić basen przynajmniej dwa razy w tygodniu. Regularne pływanie przynosi wiele korzyści, nie tylko dla wyglądu sylwetki. Wpływa pozytywnie także na zdrowie i samopoczucie. Już po kilku tygodniach regularnych treningów zauważysz pozytywne efekty.